יום שישי, 16 במרץ 2012

כיורי מטבח

פעם כיורי המטבח לא היה מקום שהיה צריך לעצב אותו כיום אלה היו תחזוקה של אמצעי ניקו והסכו"ם. אבל כיום אחרי עשרות שנים הכיור הוא הדבר הראשון שרוצים לנסות לעצב ולהפוך אותו למקורי ויש לזה המון סגנונות שונים שמוסיפים יופי לכל המטבח והבית ועשויים מחומרים שונים , אך המבוקשים ביותר עם נירוסטה , חרס , גרניט פורצלן.

כיורי מטבח מחרס הם הכיורים שהכי קל לנקות ולתחזק אותו מבחינה כללית , אך כיורים מנירוסטה העבודה קשה יותר צריך לנקות אותם לעתים קרובות מכל חומר אחר שכיור עשוי בו , הם צוברים המון לכלוך ובגלל שהם חלקים רואים כל לכלוך או כתם שיש עליו , אפילו מים נראים כמו כתם שאינו אסתטי.

ובנוסף כיורי נירוסטה בשונה מהחרס הם כיורים שקשה מאוד לעצב אותם בגלל המתכת שמהם היא עשויה , אך ניתן למצוא אותה בצבעים בלתי שגרתיים או כל צבע שתבחרו ואפילו תוכלו לעצב את הכיור שלכם בעצמכם , אך הדבר יעלה לכם לא מעט כסף.

רוב האנשים מעדיפים נירוסטה על חרס או כל חומר שכיור יכל להיות מסיבה אחת , שהנירוסטה היא עמידה ויכולה לשמש את אותו משתמש לאורך שנים . היא אינה יכולה להישבר, להיסדק, להתעקם והעמידות שלה היא מעולה. מטבחים מחרס יכולים להישבר ולהיסדק והדבר יראה שהמבטח מאוד מוזנח ואינו נקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה