יום שבת, 10 במרץ 2012

מדוע נירוסטה עדיפה מכלים אחרים

נירוסטה היא מתכת מאוד עמידה ובעלת תכונות חיוביות רבות , היא יכולה לעבוד בטמפרטורות שונות מהטמפרטורה החמה ביותר לקרה ביותר , רוב חומרי הניקוי מתאימים לסוג הזה של המתכת וזה הכלי שקשה מאוד לשבור או לעקם. הנירוסטה יכולה להחזיק מעמד שנים ויראו כמו חדשים.

יתרון נוסף של הנירוסטה היא בניקיון ובסטריליות , נירוסטה עמידה בכל סוג של חומר ניקוי ואינו מוריד מהערך של המתכת , היא לא צוברת עובש וחיידקים כמעט ואין עליה בגלל שלא יכולים להתרבות עליה. זהו יתרון מאוד גדול מפני מתכות אחרות שהן אינן סטריליות ויתרון כלפי סוגי חומרים שונים כמו פלסטיק שמאבד את צבעם ואפילו נשבר במקרים קיצוניים.

הנירוסטה לעולם לא יאבד את צורתו או צבעו לא משנה מה הוא עבר , ואם תשוו אותה למתכת אחרת הנירוסטה עמידה פי 10 מכל מתכת אחרת בעולם.

בתחום המזון הנירוסטה היא הבחירה הנכונה ביותר שכל עסק יכל לעשות, רוב עסקי הקייטרינג והמסעדות כאשר הם שמים כלי נירוסטה על השולחן הם נראים כאילו הם עכשיו נקנו וזה נראה נהדר על השולחן ונותן הערכה למסעדה, הנירוסטה זו השקעה חד פעמית לעסק ושומרת על ערכה שנים. ובנוסף יש לנירוסטה כלכך הרבה סגנונות ועיצובים שכל עסק יכל להתאים אותה על פי סגנון המסעדה או על פי טעמו האישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה